TRANSPORT SI RETURURI
Livrarea
Costul transportului este de 22 Ron TVA inclus pentru zona 1,pentru livrarile in afara ariei de acoperire a curierului costul transportului poate varia in functie de numarul de km suplimentari si va fi afisat inainte de finalizarea comenzi . In cazul coletelor ce depasesc 1 Kg, se va percepe 1 Ron pentru fiecare Kg suplimentar.
* Produsele vor fi livrate in 1-15 zile lucratoare.
Descrierea, Garantia si returnarea produselor
www.premiumShop.ro depune toate eforturile pentru a fi cat se poate de precis. Cu toate acestea, www.premiumShop.ro nu garanteaza ca descrierile produselor sau a altor tipuri de materiale care au legatura cu acestea sunt precise, complete, curente sau fara erori. Daca un produs oferit de este diferit fata de descrierea aferenta acestuia de pe Site, il puteti returna respectand prevederile Politicii de returnare a produselor a Site-ului si in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, in conformitate cu dispozitiile Ordonantei nr. 34/2014.
In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa:
In cazul in care intelegeti sa valorificati acest drept aveti urmatoarele obligatii:
– de a returna produsul cumpara pe cheltuiala dvs.
– de a returna produsul cumparat in stare de functionare, nedeteriorat, in starea in care v-a fost livrat.
Conform art. 16 lit. e – Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, urme de uzura, accesorii lipsa, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Intra in incidenta diminuarii valorii:
– Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
– Produsele care prezinta urme de montaj, folosire, vopsire sau sudura
Produsule returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrate (de preferat in ambalajul original) cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.
Nu se accepta la retur:
– Produsele care nu au fost comercializare de catre www.premiumShop.ro
Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe factura de vanzare a marfurilor.
www.premiumShop.ro este exonerata de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
– Produsul s-au defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
– Produsul a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
– Produsul nu a fost identificata corect ca urmare a prezentarii de catre comparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;
– Produsul s-a uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de reparatii care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de catre producator;
– Produsul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare;
– Produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
– Produsul prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupture, deformari chimice sau mecanice;
Cumparatorul care va reclama o situatie de cadere in termenul de garantie va prezenta impreuna cu produsele in cauza, urmatoarele documente:- Documentul de achizitie emis de catre www.premiumShop.ro si bonul fiscal sau factura;
– Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzarea produselor, in cazul in care acestea avea un certificat de garantie de la producator;
– Dovada efectuarii montajului intr un atelier specializat, dupa caz;
– Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia;